PRZYSTANEK SZKOŁA
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRZEPROWADZONYCH ZAJĘĆ
|
|
Dotrzymuj kroku – zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych dla uczniów gi Zajęcia odbywały się systematycznie raz w tygodniu. Uczniowie pracowali w małych grupach lub indywidualnie. Dzięki temu istniała możliwość lepszego poznania ich problemów i udzielenia im skuteczniejszej pomocy w nauce. Efektem naszej wspólnej pracy było uzupełnianie zaległości w
materiale nauczania z przedmiotów humanistycznych, poprawa ocen niedostatecznych i osiągnięcie pozytywnych ocen końcoworocznych.
Uczniowie wypracowywali nawyk systematycznego uczenia się. Nabywali umiejętności radzenia
sobie z trudnościami. Doskonalili umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji Poprawiali swoją aktywność na lekcjach.
Zajęcia prowadzone w ramach projektu Przystanek – Szkoła podnoszą jakość pracy naszego gimnazjum oraz poszerzają ofertę edukacyjną dla ucznia mającego trudności w nauce.
Opracowała Maria Wawrzyczek
Kaczyce 20.06.2011 r.
|
autor: tomasz_o
, data: 2011-06-21 21:28:42
|
| | |
|