PRZYSTANEK SZKOŁA
|
|
SPRAWOZDANIA Z PRZEPROWADZONYCH ZAJĘĆ
|
|
„Dzieciaki sieciaki” – „AkademiaPrzedsiębiorczości” 18 uczniów zrealizowało do tej pory tematy:
Przedsiębiorca, czyli kto?
Otoczenie przedsiębiorstwa
Badanie rynku
Biznes plan
Rodzaje firm
Jak założyć firmę?
Nazwa, logo oraz misja firmy
Pracownik, zatrudnianie pracownika
Struktura przedsiębiorstwa
Uczestnicy programu utworzyli wspólnie szkolną firmę Moto-Fight. Głównym zadaniem było przeprowadzenie analizy rynku i stworzenie na tej podstawie internetowej oferty produktów i usług oraz promocja przygotowanej oferty w środowisku szkolnym, wśród rodziców i innych zainteresowanych osób. Podstawowe narzędzia edukacyjne wykorzystywane w „Akademii Przedsiębiorczości” to: lekcje multimedialne, dzięki którym uczniowie zdobywają i utrwalają nowe wiadomości,
Internetowa Przeglądarka Ofert (IPO), dzięki której mogą zaprezentować zainteresowanym osobom opracowaną przez siebie ofertę. Miniprzedsiębiorstwo ma stronę internetową z ofertą swojego sklepu internetowego http://www.miniprzedsiebiorstwo.pl/firma/2336.html
|
autor: wwo
, data: 2011-01-01 23:38:31
|
| | |
|